Kista centrum idag!

Hallo, hallo?! :D
Haha driver, men idag så åkte vi till Kista, min lillasyster skulle köpa en mobil, och jag såg min blivande mobil där, och testade den, det var skit jobbigt att smsa och mellanslaget var i mitten, och att smsa, det är ju det viktigaste!
Men mobilen har redan kommit till mina föräldrars jobb, pappa är påväg hem med den! :D
Men funderar ändå på att lämna tillbaks den.. Vill köpa en mobil med data-tangenter! :D (a)
Men kom inte hem nyss från kista, utan kanske för en timme sen eller så.. :P
Vi lagade mitt guldhalsband med ett N på! Jag fick det förra året, och så gick det sönder i mars (tror jag) ovh ända sen dess har vi alltid glömt att laga det! Jag har ju 60GB minne! haha (min roliga humor)


Klippte mig också! Är skit nöjd,när jag var liten så klippte jag mig i Cuba, och där klippte dom mig så håret nådde öronen! Jag grät typ varje dag! Och ända send ess är jag livrädd för att klippa mig, idag sa jag till frisören varje minut när han klippte mig: Klipp inte för kort! TACK.
Hahah, han ba: Nejdå ...

Hann inte shoppa idag, för medans jag var hos frisören så gick dom andra (mamma, kusin & syster) i affärerna, och sen orkade dom itne gå en gång till, så jag ska shoppa lite på måndag, när jag ska till tandläkaren i kista! :)

Men hann köpa nagellack! :)


LINDEX
Rosa & Lila - 44.50 :-
Ljusrosa/babirosa - 50 :-

"-Nagelack?
-Jatack!"


Förresten, vilken film tycker ni att jag ska välja att kolla på inför ikväll? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback