Hemma från utveckligssamtal!

Hemma från utveckligssamtal, hatar att ha det!
Hon sa typ att vi som springer på gympan (istället för att ha fotboll) har typ möte med rektorn om hur vi ska göra det, mötet är på måndag kl 17.30, och det är ju första dagen i den nya dansskolan!
Så jag kommer inte komma till skolan och det.
Jag hatar utveckligssamtal, det jag hatar mest är när min mamma och läraren ba ställer en fråga typ som: Hur tycker du att skolan ska förbättras? Och jag ba: Minste läxor, sen så sa dom nej något annat, och jag ba : jag vet inte,  och då säger dom: jag vet inte är inget svarsen så ba står dom och glor på mig och vill att jag ska svara och jag ba jag vet itne, sen dom ba, men vet inte är inget svar, ååh det hatar jag :S
Men nu kommer Mia (min mentor)

pussaaar :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback