Hemma från stan!

Hemma från stan :)

Men ska dit imorgon igen, har ju dans och ska klippa mig!
Jag hittade inte så mycket, men här har ni bilder på den som jag köpte :)

Jeans-jacka: Zara, 299:- 99:- ;)
T-shirt:Zara Betty Boop, 129:-


Tröja, Kappahl 149:-

Lite smycken från H&M och smink från Åhlens :)

Från H&M
1. Örhängen till sommaren 29,50:-
2. 7 olika guldringar, 49,50:-
3. 2 stora örhängen, jämför dom med mascaran! 39,50:-

Från Åhlens:
4. En maxfactor masterpiece mascara från Åhlens, 135:- (tror jag)


4. Loreal, någonting som typ gör ögonfransarna starkare och ger dom näring, ska testa i några dagar och vi får se om det funkar! :)  175:-


Det var allt, och så åt vi på pizzahut, älskar pizzorna där! :D

Ååh, det är skola imorgon, och då måste vi springa runt fotollsplanen på morgonen :(
Men har sovmorgon (som vanligt)! :)
Ska vakna 8:30 (som varje måndag) :D
Och min dans börjar imorgon :D

Hoppas Desperate Housewifes & Ugly Betty börjar på tisdag, enda andledningen till att jag längtar till tisdagar :D

(hoppas min nya mascara är bra, ville igentligen ha en annan som såg bra ut (jag går ju på allting, speciellt reklam!) men dom som jobbade där sa att den här macaran (som jag köpte) var bra :)


Igår jag var tvungen att välja mellan: Rush hour 2 (kanal 3), Jiddra inte med Zohan (tv1000), The day the earth stood still. Och jag hade redan sett dom två första så jag kollade på filmen The day the Earth stood still, vilken film skulle ni välja? :)


Undrar om det går någonting bra film på tv nu? Pussaaar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback