Hemma från dansen & skolan!

Hemma från dansen, den ligger i södra stockholm vid medborgarplatsen typ :)
I skolan så sprag vi på morgonen (skit jobbigt :O), och sen så hade vi NO resten av dagen (12:20-15:20)
Efter det så sprang jag och malhin till station för att bussarna hade redan gått och vi ville hinna med 34-tåget, men vi hann inte. Så vi gick in i pressbyrån och honköpte en varm chocolate, och jag köpte chocolate-ship (I ♥ them) och en kanelbulle :D, dom har höjt priset på kanelbullarna, förut kostade dom 12:- och nu 15:- ..
Okej men mamma gick på tåget vi sollentuna och vi åkte tillsammans till dansen :)
Det är skit fult i början, en trappa av metall, och jag ångrade mig typ då. men när man gått upp så kommar man till "lobbyn" (eller vad man nu säger) och det ser ganska okej ut, så då ångrade jag inte mig :P
Man har typ egna skåp i omklädningsrummet, och dansen var skit bra.
I en halvtimme hållde vi på med uppvärmning (situps, armknä hävningar och streching).
Sen fick vi skjuts hem och jag har skit många läxor! :Ö

pussaaar

Förresten, Paula kanske också ska börja :D

Okje nu ska jag äta min "lunch" eller nej det var ju kanelbullen, men nu ska jag äta mitt mellanmål/min middag :)

pussaaaaar (igen) :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback