Godmorgon

Vaknade typ kvart över 12, åt precis frukost :)
Igår skulle jag blogga men orkade inte :P
Paula, Sofie och Yvonne följde mig till busshållplatsen, för kl var typ 21.21 och jag ba: kolla 21.21 önska dig något, sen så sa sofie, det betyder att någon väntar på dig, och jag la inte så mycket märke till det men då sa Yvonne, Sofie säg inte så, du skrämmer henne och å blev jag rädd :Ö
så dom följde mig till busshållplatsen och så såg vi Elin och Cornelia på bussen :)
Det var skiiit längesen jag såg Corneliaaa! Jag sakna henne verkligen! :D
Okej men när jag kom hem så fick jag en present av min kusin (a)


Soo, GUESS what's in there? :)








It's a lipstick! :)



Och en pusssss från mig :)

Haha märkte det nyss, kamera klockan går fel :Ö
Jahaa juste det är bara för att det är kubansk tid! haha
Juste ska ju lägga in bilder från Cuba och visa er vad igentligen Cuba är, jag reste ju över hela Cuba! :)

Okej men efter att jag öppnade presenten så kollade jag på en film som gick på en av Canal+ kanalerna, Eagle eye, den var inte så bra som jag trodde att den skulle va..



Okej men nu ska jag kolla på Sonnys chans haha :)

Pussaaaaaaaaar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback