Frågor om mig

Rubriken säger allt.

Ditt namn: Nelia
Din ålder:13 :)
Tid kvar tills ditt födelsedatum: 1 vecka och 5 dagar (4 feb :)
Du går i klass: 8:an (8:1IDH)
Du är född: 1996
Din längd: 1.66
Din ögonfärg: Brun :)

Din/dina intressen: Dans, musik
Dina inte intressen(?): det blir en lång lista: Skolan, läxor, små äckliga kryp (ex spindlar, fästingar) O.s.v
Dina närmaste kompisar: Paula, Cornelia, Yvonne, Sofie, esar, Nicole, Helena
Din favorfärg/er: Guess? Rosa! :)
Ditt favoritdjur: Vaplar och små katter :)
Din hobby: Dans
Ditt favorittv program/serie: Desperate Houswifes(♥), Ugly Betty(♥), The simpsons, Hannah montana, Sonnys chans (haha :)
Din/a favoritkanal/er: Disney Channel(♥), Tv1000-kanalerna(♥), Canal+-kanalerna(♥), Kanal 5(♥), TV3(♥).

Skriv ..
Någonting långt: Haha, världens längsta varmkorv :)
Någonting kort: Prinskorvar :)
Någonting fult: Min bloggdesign? (måste ha en ny :Ö)
Någonting fint: moii (a)
Någonting äckligt: Ruttna frukter, äckliga småkryp (kackerlackor? :O), bajs och kiss?
Någonting konstigt: en fyrkantig melon :Ö
Någonting tjockt:  ?
Någonting smalt: a toothpetare :)
Någonting roligt: Mina glajjor, hajjaru? (hhaha)
Någonting tråkigt: Läxorna :Ö

Hur lång/t är ..
Din stortå?:  4cm? :Ö
Din mista tå: 2/2,5 cm?
Ditt pekfinger?: 6cm :Ö
Ditt fuck-you finger?: 6,5?
Ditt lillfinger?: 4,5 cm
Din tummenagel?: 1,1 cm :P

Vad längar du till?:
• Dansen på måndag
• Till Cuba
• Tills shopping!
• Till Sportlovet
• Tills jag blir 1.70? :P
• Tills jag blir 14! :)

Vad längtar du inte till?:
• Skolan..
• Tills helgen tar slut :(
• Tills jag/ någon jag känner dör :O
Whaat else? :Ö

Frågor och svar av mig (a)
Kommentarer
Postat av: Susanna



Ditt namn:Susanna

Din ålder:Nåt

Tid kvar tills ditt födelsedatum:Vet inte

Du går i klass:3

Du är född:00

Din längd:vet inte

Din ögonfärg:Brun



Din/dina intressen:Bada

Dina närmaste kompisar: Det säger jag inte

Din favorfärg/er:Rosa vit svart

Ditt favoritdjur:Panda Hund apa

Din hobby:.......?

Ditt favorittv program:Desperatehousenånting

Din favoritkanal:Disney



Skriv ..

Någonting långt:Världens längsta varmkorv

Någonting kort: Vanlig korv

Någonting fult: Färgen gul ?

Någonting fint: Mig;)

Någonting konstigt: Jag vet inte?

Någonting tjockt:tv i cuba

Någonting smalt:du

Någonting roligt:spela

Någonting tråkigt:Gå



Hur lång/t är ..

Din stortå?: 5 meter

Din mista tå: 20 cm

Ditt pekfinger?:76 cm

Ditt fuck-you finger?: Längre än världens största korv

Ditt lillfinger?: 3 meter

Din tummenagel?: 1 meter



2010-01-23 @ 13:42:12
URL: http://susannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback