Det blev den vita!

Jag bestämde mig för att den vita aino! :D

 

Köpte skal till den också, för alla som känner mig vet hur bra jag tar hand om mobiler :Ö ..

Totalt blev det runt 5000:-,  för jag köpte ett 8GB minneskort också och så köpte jag ett skal som typ är självläkande, asså om man typ tappar den mot en kant så repas inte skalet (och inte mobilen heller) utan det blir som nytt :)

Vill öppna den när det kommer på måndag/tisdag (kanske t.o.m fredag!) men det är roligare att öppna när man fyller år :D

Men vi får se, och vad tycker ni? Skulle jag tagit vit eller svart? :)

Men aja, godnatt till alla småbarn som ska sova nu, pussaaaaaaaaar :)

Kommentarer
Postat av: Maggy ♥

Tycker att "ainosarna" är skitcoola :)!

2010-01-29 @ 21:14:48
URL: http://maggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback