Danscenter!

Yeeaah :)
Kom precis hem från gyman (var inte med :P)
Fick hem ett papper om att jag kom in på danscenter, på måndagar och första dagen ä den 25:e (nu på måndag :D)
Jag ska dansa hiphop⁄street och show :)
Vad läskigt att varje åka till stockholm själv nu när det är mörkt! :O
Okej men idag, eller varje fredag blir jag lite hyper, vet inte varför och alla började typ dampa på mig för att jag skreek, sjöng och dansa haha, vad ska man göra? bara sitta där och kolla på eller? :O

Idag ska jag äääntligen få träffa Paauuullaaaaa och Yvooonnne! :D
Har saknat dom, vi har inte vart sen typ, 13 år sen? :Ö :D
Hahha driver, men hoppas det blir av (eller hur säger man?)..

Okej men nu vet ni att jag kommer blogga seent på måndagar :D

pussaaaaar :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback