dåligt uppdatering

Okej, igår så blogga jag ingenting för att jag hade prov idag och hade inte pluggat! :O
Igår: Jag gick vanligt till bussen, och väntade på den i 12 minuter! och gissa om man frös ihjäl? Vi hade alla ämnen och det hände inte något speciellt.
Idag: Idag så hade vi SO-prov, vet inte hur det gick men det var ett annorlunda, man skulle skriva en berättelse där man skriver dagbok/ något annat och berättar hur man upplevde den franska revolutionen (1789-1805) ..
Sen så hade vi gympa, och jag avr inte med (man orkar ju inte springa :Ö)
Var med Esar i station, hon bjöd på lite godis från ica :D
Fick ett paket nappar och bildar doppade i choklad :D

Ska gå nu pussaaaaaar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback