Varm choklad med kladdkaka!

Haallo!
Har skrivit omd et här inlägget 3 gånger?!
Okej men..

Som ni ser i förra inlägget så skulle jag ju försöka fixa en ny bloggdesign men fattade inte så mycket, så jag fixade en ny design till min syrra :)
Vad tycks? :)


Susannar.blogg.se


Okej men idag så gick vi till hennes fioluppvisning, det var första gången jag var i s:t pers. På vägen hem så åkte precis bussen och nästa skulle komma om en halvtimme så vi gick till sigtuna busshållplats, vi kunde inte vägenb men vi gissade! :Ö
När vi kom fram skulle våran buss åka om 15 min så vi handlade på ica :)
Där köpte jag ett paket varmchokladspulver som våran skola har och kladdkaka (fast jag inte kan äta det(?)
Så nyss åt jag min kladdkaka (med tänderna längst bak :Ö) och drack klart min varmchoklad :P


Okej men såhär ser min vecka ut :)




pussaaaaaaaar och godnatt! :*
Kommentarer
Postat av: Moa

Ajdå, haha.. Hoppas det slutar göra ont snart :)

Min dag har varit toppen! Vad gör du?

2010-02-02 @ 22:28:11
URL: http://fotoavmoamelinder.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: Härligt! Här är det toppen ! =)

2010-02-03 @ 17:56:37
URL: http://rejjst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback