Valetine's day

Vad tycker ni om filmen Valentine's day?
Kom precis hem från stan och kollade på den filmen, den var rätt okej.
Innan jag åkte till stan så kollade jag och min lillasyster på sf.se efter någon film att kolla på på bio, först tänkte vi på Avatar 3D, men det var utsålt! Så vi bestämde oss för Valentine's day, nr jag först kollade på trailern så verkade den inte så bra, men det var alla kända skådispelare som jag såg var med på filmen som fick oss att ändra oss! :)
Den var inte som förväntat, men den var iallafall bra! :)
Den var inte sådär komedifilm, men den var iallafall rolig ibland :)

Vad tycker ni som sett, om filmen?

tyvärr så sitter jag på en dator som man inte kan ladda upp bilder på :(
Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Det är brushes som man laddar ner till photoshop. De är bara och söka på typ star på google eller deviantart så hittar du dom. Kram

2010-02-13 @ 22:20:04
URL: http://candis.se
Postat av: Emma.T ( en av tjerna på rejjst.blogg.se )

sv: Härligt! Jag mår bra =)

2010-02-14 @ 10:20:50
URL: http://rejjst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback