TJEJMIDDAGENS BILDER!

Don't call me RETRASO MENTAL (hahah efterbliven på spanska) :D
Nu kommer bilderna och det från tjejmiddagen


05/02-09

Bilder på mig (VISSA ÄR DRIVBILDER+ outfit)






Haha den här bjuder jag på, jag hade precis lockat klart mitt hår och min lillasyster lockar håret (?), men hon
platta det sen, för det gick inte så bra (????) och så får ni se halva mitt rum :)






GODISET, DET ÄR INTE ENS HÄLFTEN!




PRESENTERNA (från mina föräldrar, min mobil hade jag redan fått :)




Och sen kom min babi Cornelia! :D





Presenterna när Cornelia och Sofie kom :)



Vindruvor & godis (vet ej vem som fota ;P)




Matbordet, med finaste Cornelia :)



Och Sofie haha "give me Cooola!"



Maten (det fanns såklart mer mat :)):



Jag och finaste Yvonne :D



haha vet ej vem som fota :P



Hahah kolla på mig :Ö



presenterna :)



Allt som jag fick :)



äälsklingarna sofie och cornelia :D




Mooooooi



Sofie menar att å bilden över är hetaste tjejen, hahah driver, men här är preciosa och hermosa :)



Älsklingarna Paula och Yvonne! :D



Hela gäänget :)



-Holy crap, papparazzin fångade mig!




GUESS WHO? ;)



Haha jag är wannabe sofie :Ö



Hahah hetaste tjejerna i märsta (a)



Cornelia loves me ..



.. And I love her too



And we love yoou :)



Den gooda tårtan, gissa vad som står på den? :D




Vilka små ljus :)




Hahah det ser ut som om Sofie hoppar på mig, men jag drog henne mot mig :D



Hahah lite fler bilder på oss :)








MINA PRESENTER:
Av Familjen (+min mobil):




Av Yvonne:



Av Sofie:



Av Cornelia:



Några "efter-bilder"





Det som blev över :)



05/02-10
Cornelia kom en och en halvtimme före, för hon hade tråkigt och vi fixade några skräckfilmer medans och bestämde vilka pizzor vi skulle beställa, sen kom Sofie, Yvonne. Vi väntade på Paula men maten (pizzorna och de) skulle bli kall så därför började vi äta :)
Sen kom Paula och åt med oss, efter det så dansade vi och så, och sen åt vi tårta, och sen dansade vi och sen gick alla hem, vi orkade inte kolla på filmer :P
Efter att alla gick, åkte Paula och Yvonne hem till Paula för att hämta Paulas saker och gratta hennes bror, jag var hemma själv runt 10.45-11.45, det var skiit läskigt :O


Nästa dag drack vi milkshake till frukost och åt macka till frukost :)


Sen gjorde vi en till god milkshake :)

05/02-10: Paula och Yvonne gick typ nyss, dom har vart här hela dagen och vi drack 2 milkshakes och åt massa godis och chips och sånt som var kvar från fredags :P

Förresten, funderar på att skaffa en piercing i naveln, vad tycker ni? :)


DET VAR NÄSTAN ALLA BILDER, SMSA MIG SÅ LOGGAR JAG IN PÅ MSN OCH SKICKAR ALLA :)

har suttit  sen sista inlägget bara för det häR! :O
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback