Hemma från sollentuna centrum

Hellu, kom typ nyss hem från Sollentuna centrum :)
Jag var där med Cornelia, vi hade tråkigt och tänkte varför inte? :)
Det första vi gjorde när vi kom var att äta, tjockisar haha :Ö

Men det här är vad jag köpte, det var ju längesen jag köpte något! :P


2 st linnen från Gina Tricot, 99:- per st.

På tröjan står det:
YOU CAN'T AFFORD ME. PEARLS DIAMONDS AND LIPSTICK


Gina Tricot, 200:-


ESPRIT, 200:-

det där lilla var allt, men tillsammans med allt jag har köpt idag så har jag spenderat minst 900:- (inkl. mat :Ö)


Det var ju längesen jag blogga, men jag har sommarlov den här veckan, och det är 3 månader kvar tills sommarlov! :D

Min nya design kommer vara finast! Har hållt på med den sen fredags, och nu är det bara headern kvar! :D

Okej men nu ska jag bli tjock :)
Kommentarer
Postat av: fanny

Hej!



Du är med och tävlar om en bloggdesign i min blogg!

Tänkte bara uppdatera er om att tävlingen avslutas på onsdag, alltså den 5 mars.



Tack för alla fina kommentarer! Det kommer bli hur svårt som helst att välja ut någon. Ni alla skriver så fint och så mycket. Jag önskar jag kunde ge en design till alla, men att göra så många tar alldeles för långt tid.



Däremot kommer jag ha någon slags designtävling kanske varannan eller var tredje vecka, så håll ögonen öppna, så kanske du är nästa som vinner.



Jag tar även emot beställningar, och skräddarsyr designer. Jag har också en designsida som du kan hitta via min blogg, där det finns flera designer att köpa. Så småningom kommer det upp gratis också. Sen svarar jag gärna på alla designfrågor i min blogg! Snart kommer fler photoshoptips också.



Med det sagt, håll tummarna!



Kram ♥

Fanny,

2010-02-28 @ 19:38:41
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback