hemma från skolan

Heeeeeeeeellu :)
Kom hem för en timme sen, hade alla ämnen idag och så, till sist hade vi teori och masserade varandra.
När jag var påväg ut från skolan såg jag två sms från Paula, jag skulle hem till henne och hämta presenterna som jag skulle fått på tjejmiddagen, men hon glömde att ta med presenten, så jag fick den idag istället :)


Hmm.. vad kan det här vara? :)

Presenten till vänster är en skitfin ljushållare med hjärtan ♥!


Presenten till vänster är ett hårsprej, och två skitfina ljus! :)



SKIT FINA PRESENTER I ♥ U PAULA :) §


Och dagens outfit! :)


Linne - turkos, fick den när jag fyllde år, från GINA TRICOT (vet såklart inte vad den kostar :))
Linne - vit, genomskinlig (säljs ej längre, köpte den efter sommaren 09) BIKBOK
Kofta - grå kofta, PAUL FRANK vet ej vilken affär, fick den förra året av min storasyster
Jeanstights - BIKBOK (säljs även i BIKBOK) 199:- ,tror jag.


Halsband - N, vet ej fick den förra året
Halsband - Love, fick den när jag fyllde år av älsklingen Cornelia


Och passade på att ta dagens bild (drivbild :Ö)


Okej men nu får ni ha det bra :)
Pussaaaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback