Hemma från dansen (+donken)!

Hemma från dansen och donken hahah.

Idag så sprang jag på morgonen och det var MINST -9°C ute!
Jag fick skit ont i hjärtat när vi hoppade hopprep, så efter att vi sprang dom värsta 20 minuterna i mitt liv!
På uppvärmningen hoppade vi hopprep, och jag fick skit ont i hjärtat så jag stannade i omklädningsrummet de 35 sista minuterna, medans dom andra fick göra styrkesövningar ;D

Men idag så hade vi syslöjd, och jag blev skit sur över att jag aldrig kommer att bli klar med min vante, så jag började sticka ett pannband, ska nog virka mina bokstäver i pannbandet eller något :)
På tåget kom jag på att jag hade svenska läxa till fredag, så jag gjorde den, fast jag hade laddat ner en film till min mobil, hade tänkt se den på tåget, men hade ju f*cking läxor!
Satt och gick igen spanskan också..
Ska nog läsa en modetidning som min syrra köpte (CHIC tror jag den heter) och sen plugga ;)

pussaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback