Fler presenter!

Var hemma idag, kollade på tv och åt lite godis och sånt från igår :)

Tog massa bilder, hade tråkigt :P





Hahah mmmmmmmm.. , okej men nu ska jag visa några fler presenter jag fick! :)
Eftersom pappa idag kom hem från Island så hade kan köpt massa presenter därifrån, och speciellt många till mig eftersom jag fyller år! :)

En strumpa att lägga sina pengar i? :P

1369 kr

En T-SHIRT på den står det "Jag talar inte isländska" på isländska :P


2790 kr

Och en liten sminkväska :)


Haha man ser inte så mycket p.g.a blixten

4499 kr

Haha det var jag som ritade över med den här pennan som jag också fick :)

Det står "ICELAND" i pennan :)



Och vår familj :)


Okej, haha jag driver, alla mina saker kostade inte så mycket, det är isländska kronor :P
jag vet inte hur många isländska kronor är 1 svensk krona, haha :P

och men nu ska jag gå, jag bloggar imorgon :)
Kommentarer
Postat av: sharita

hahahhah :D:D oojjojj , vad mkt du fick nelia.

skriv lite mera om dej själv. alltså vad du tycke´r om & så!

2010-02-07 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback