äter i kista. Jag åt nyss i kista,

0-5a63304c18391c95b9931d3bbe2f79f4.png

Kolla varifrån!

äter i kista.
Jag åt nyss i kista, man vill ju inte äta den ehm.. inte äckliga skolmaten.. Sitter här och mobilbloggar i bussen påväg till sollentuna station :) var precis hos tandläkaren och jag tog färgen vit till min tandställning den här gången haha man måste ju matcha mobilen! :Ö Ska köpa ett månadskort, nu när jag har dans i stan och så, för jag använder ju bussremsa :-P
Okej men bloggar nog när jag är på dans :)
Ha det bra, pussaar :)

Kommentarer
Postat av: ellen<3

Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren!

Din blogg är också superfin!

Om du har bloglovin så vi kanske kan följa varandra, jag ska iallafall följa din. Hoppas att du fortsätter läser min blogg. Ha det bra!

Lots of love Ellen ♥

2010-02-01 @ 16:09:50
URL: http://eellenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback