ALLMÄNT TEST 1

Hur bor du: lägenhet
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: 1.65 (?)
Kan du laga mat: Ja :)
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar allt
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor, Betty Boop-TSHIRT och min Paul Frank kofta
Har du någon fobi: vara ensam i ett mörkt rum inlåst :O
Hade du en bra kväll igår: nej, plugg & plugg ...
Vilket är ditt senaste inköp: candy :D
Din favoritdryck på morgonen: te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mother
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, min syrras, hon sov över sin kompis :D
Vad hade du sönder senast: don't remember
Vem snackade du med senast: esaaar
Varm favoritdricka: tee
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: I don't remember
Saknar du någon just nu: SI
Vad ska man göra för att få dig irriterad: skrämma mig varje minut?
Någon jag stör mig på: ******A
Intressen: dans, matte, data, tv, bloggen o.s.v
senaste person du kramade: Mi padre
Senaste person du ringde från din mobil: PAAULA
Senaste person som ringde till din mobil: MAMMA
Vad drack du senast: water
Vill du ha barn: .
Längtar du till din nästa födelsedag: haha ja, men det tar tid :P
Har rakat dina ben någon gång: nej men JAA såklart..
Är du sugen på något nu: apelsin, ska äta det snart :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: YESBOX
Attraheras du av män med skägg: .
Micro-pop eller poppa själv: MICRO
Brukar du baka: YES, men har inte gjort det sen Cuba (har inte tid och orkar inte heller)
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: JA
Vilken låt lyssnade du senast på: RIHANNA-RUSSIAN ROULETTE
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: massa småkryp, rutten/möglad mat?
Har du pengar på mobilen: WHAT DO YA THINK? YEEEEEEEES :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback