14 år idag!

14 år! :)
Hemma från skolan eller igentligen kom jag hem runt kvart⁄20 över 3 :)
Alla sa grattis i skolan och så, känner mig inte äldre/längre eller så :)
Är på skit dåligt humör, tänker inte säga vf.
okej men ni får några bilder sen orkar jag inte blogga mer idag.

jag och Malin påvägen hem från kolsta (hahah hon var inte beredd och visste inte att jag fota)


Jag på bussen


Dagens outfit!




Hahah blöta uggs :P

Jeans- Zara 400:-
Tröja- Kappahl 149:-
Shephard (vet ej min syrras)

Kolla på mina tidigare inlägg så får ni se när jag köpte dom och så, om ni vill :P

Lite bilder på mooi





Okej men nu ska jag äta plopp (kex är för hårt :() och kolla på någon "bring it on" som min storasyster hyrde :)
Har sett alla förutom den här, undrar hur många fler det kommer att komma, om det ens kommer att komma någon, för den här heter ju "Bring it on-fight to the finish"
Jag har en av dom filmerna, vet inte vbilken som är först och så..



pussaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback