Tandläkare idag

Hellu alla söta bloggläsare!

Föörlåt, för dålig uppdatering!
Tänkte blogga igår om att jag bakade världens godaste kladdkaka! :)

Men idag så hade jag matteprov, fick 24,5/28 och MVG gränsen var 25!
Bleev skiit ledsen! :(
Men ska satsa på MVG på nästa prov då, för får jag MVG så får jag MVG som slutbetyg i matte, får jag VG på nästa prov så får jag VG som slutbetyg.

Igår spelade vi upp våra restaurang-teater på spanskalektionen, jag och Malin som jag var med var dom enda i klassen som fick MVG! :D
fast dom andra fick ju MVG- , det är ju också bra!
När vi satt och lyssnade på dom andras teater, så var det bara jag (och läraren, tror jag) som fattade vad dom sa, och garva åt skämten haha! :D

Men snart ska jag till Kista till tandläkaren!
Ska ju snart ta bort min tandställning! :D

Men nu orkar jag inte blogga mer, vi får se om jag bloggar när jag kommer hem! :)

pussaaar :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback