Ratatouille

Idag har jag vart hemma, gått ut med Cornelia och Elin, och sen så gjorde jag Ratatouille!
Har fotat allt, så ni kan ju följa mitt recept!

Det här är ingredienserna (och olivolja)


Sätt på spisen, medan spisen värms upp så hackar du löken.


Och sedan tärnar ni resten av grönsakerna :)


Sedan börjar ni med att steka löken..


Sen tillsätter ni auberginen..


Sen paprikorna...


Och till sist zucchinin.


Sedan tillsätter ni krossade tomater, och såhär blir resultatet:



När maten var klar så beställde jag 2 pizzor och en pommes frites,






Det var alla bilder! :)

Alla bilder är det COPYRIGHT på! ;)


pussaaaar
Kommentarer
Postat av: Paaula sharita Nsubuga - FB

AKIIIIT FIN BLOOGGG :))))keep it up!

din nya kamera är fett bra juh ! vill oxå köpa en. ååh. ska tjata på min mamma, ska tvinga henne!

vi måste ses ngn dag. :D <333333333

2010-04-19 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback