Grilla igår, tivoli idag!

Hejsan allihopa, jag orkade inte blogga igår, haha men idag orkar jag :)
En sund efer skolan åkte jag, Cornelia och Elin till willy:s och köpte en massa grill-saker, och så cyklade vi till sätuna parken och grilla och tog 100 bilder & videon. Här har ni bilder på vad som hände, alla bilder och videon är tagna med min mobil :)

Våra tre första grillade korvar igår:


Min blev bränd :(


Söta Cornelia :)


Och söta Elin :)


Och här är jag, ful med marchmallows men det gäller att bjuda på sig själv!



Sen gjorde vi en massa knasiga videor som jag snart ska publicera, efter det så åkte vi för att kolla på tivolit, där mötte vi Steffi och isabell, vi lekte "turister" och tog några bilder haha :)

Jag och Cornelia ♥


haha knasiga Elin med en stoor fantasi (ser ut som en tumme, hahaha)v♥



Ska lägga upp videosar i nästa inlägg :)
Men nu ska jag äta upp min magnum gold, den är faktiskt ganska god, men almond är godare! :)




Men idag är de tivoli, imorgon också! :)
pussaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback