Dålig uppdatering

Har bara inte orkat :P

Har inte uppdaterat på snart en vecka :O

Men det här är vad som har hänt
LÖRDAG: Efter det senaste inlägget så gick jag och Cornelia till Bella, vi var resten av dagen och runt klockan halv tio bestämde vi oss för att sova hemma hos henne, för hennes bror var inte hemma och då hade hon plats. Så jag och Cornelia sov hos henne, vi läggde oss inte förrän klockan 5-5.30 på morgonen!

SÖNDAG: Vi hade bstämt att åka till Kista centrum idag, men Cornelia mådde inte så bra. Vi kollade en stund på filmen Jalla jalla, haha den var skit rolig! Men vi kollade kanske bara i en kvart, för sen skulle jag till Globen med mamma och Susanna, det var fullt i tunnelbanorna, för alla skulle till Bounce konserten. Vi tänkte åka Sky view men det var fullbokat hela dagen! Så vi åkte till hötoget och kollade på filmen The Bounty Hunter istället.

måndagen och tisdagen har vart som alla andra, dans och gympa :)

Men vi får se om jag bloggar senare, pussaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback