Bild

Som ni inte vet, har inte skrivit det här i bloggen men vi har köpt en kamera, i förrgår och det är en sån där "professionell" kamera, haha första gången vi köper en sån, och när vi ändå köper en sån passade vi på och köpa en dyr!

Nikon D90 9 790:- från Dustin Home.


Så ibland kanske ni får skit bra bilder, det är bilder som är tagna med den kameran, den kan filma också!
Jag äälskar kameran haha, men tyvär är den inte min, utan FAMILJENS ..

Här får ni en bild på mig som min lillasyster tog igår, jag var inte beredd haha.
Jag vet, bilden var ful men jag bjuder på den!

Vad tycker ni?
Visst är kameran bra? :)

På bilden håller jag på och installerar spel i en ny Iphone, som vi köpte samtidigt som kameran. Vi visste inte att den var vit! :O
Men snygg var den! :D


Om ni vill köpa en dyr systemkamera så måste den ju vara bra, jag skulle rekommendera den här kameran enoormt! haha :D

Men nu ska jag kolla på min älskade Hannah Montana :D
Kramaaaaaar :love:
Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥ TÄVLING I BLOGGEN

- TÄVLING I BLOGGEN, VAR GÄRNA MED:)

2010-04-09 @ 18:13:02
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback