Bakning med Cornelia!

Heej allihopa!
Mycket har hänt idag, fick reda på att jag hade perfekta tänder och att min tandläkare ska ta bort min tandställning om mindre än 2 veckor! :D

Jag kolla igenom min gamla blogg och kolla när jag skaffa tandställning, jag skaffa det den 15 maj, och ska ta bort den, den 3 maj.
Altså har jag haft tandställningen mellan 15/5-09 - 4/5-10

Ska få två olika slags tandställningar, på överkäken ska jag få en sån tandställning som man kan ta på och ta av, och på underkäken ska jag ha som en tråd fastlimmad på dom fyra tänderna i mitten, på insidan såklart, så det inte syns! :D

Men på vägen hem så gick jag inte av vid min busshållplats, utan tänkte gå av vid nästa för att hälsa på Cornelia, och i bussen hade någon redan tryck på klappen "STOPP" men busschauffören körde vidare, tills nästa busshållplats som var typ vid svängen till Sigtuna, så fick gå skit långt .. sen fick jag reda på att Cornelia inte ens va hemma :Ö

Sen så bakade jag och Cornelia, och vi fotade ju självklart allt.
Jag ville baka sockerkaka, eftersom jag bakade kladdkaka igår, men hon ville ha kladdkaka, så vi gjorde båda :D

Allting blev perfekt, skit gott och såhär blev resultatet!
(alla bilder är tagna med systemkameran Nikon D90)

Sockerkakan



Kladdkakan


Och det här var resterna:




Okeej, men här har ni lite bilder på mig som söta Cornelia tog :)
( Jag ler EXTRA mycket nu, för vill minnas min tandställning haha :)




(den här bjuder jag på)



Okej men nu räcker det, haha :)

Här får ni en bild som jag gjorde tillsammans med Cornelia :)

Kommentarer
Postat av: corneliaaa

vi är grymma på att baka och du mennar jag GRYMMA hahhaha in bild blev fätt cool ahhaha och jag tog alla bilder på dig STOLT ! <3

2010-04-23 @ 22:27:42
Postat av: Ingrid

gott det såg ut :)

2010-04-24 @ 23:51:13
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Miria Musoke <3'

Väldigt fina bilder Nelia!

Updatera mer

2010-04-27 @ 21:41:09
URL: http://miriamusoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback