2 dagar kvar tills skolan börjar

Men man ska ju tänka positivt, det är en och en halv månad kvar tills sommarlovet börjar! YEES :rolleyes:
Men idag ska jag nog bara chilla hemma och göra läxorna, för imorgon kommer jag inte orka och på måndag ska jag ju till dansen och kommer att komma hem runt 19-20, och top model börjar ju imorgon! :love:

Haha vet ni vad? I USA går säsong 14 nu, och här har liksom säsong 13 precis börjat.. som jag sa: SVERIGE=EFTERBLIVEET, inget nytt men aja.

Men eftersom säsong 13 redan har slutat i USA så har dom ju en vinnare, I know vem vinnare är, vill ni veta vem haha? ;D

Kraaaaam
Kommentarer
Postat av: solcornelia

SV; Søtke på blogtrafikk.nu ;)

2010-04-10 @ 15:38:21
URL: http://solcorneliakh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback