Världens sämsta kamera..

Shoo! Idag åkte jag till stan med familjen, ni vet idag är det lördag så det var mycket folk ute och det fanns nästan ingenstans att parkera bilen så vi parkerade vid ett övergångsställe, sen gick vi och åt på världens godaste kinarestaurang! Älskar den restaurangen :P
På vägen tillbaks fick vi böter på 900:- , för att man måste minst vara parkerad 10m från ett övergångsställe, vi visste det men typ orkade inte flytta bilen sen (den är ju stor och jobbig!).
Sen gick jag till teknikmagasinet och köpte en kamera med 1.3 megapixel, det varkade skitbra och sånt, nu sitter jag hemma och installerar kameran och det, och den är skit dålig!
Asså man ser inte ens mitt ansikte, det är skitsuddigt!
Jag kollade i teknikmagasinet´s bok, som jag typ fick med, där stog det att kameran hade 0.3 megapixel!
Men på förpackningen står det att den har 1.3 megapixel! Sjuukt!
Ska lämna tillbaks den och köpa en annan, bättre! :)
Nu får ni ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej!



Var med & tävla om ett presentkort i min blogg:



http://jennifermakeup.blogg.se/2009/september/tavling.html



Kram =)

2009-09-27 @ 00:57:59
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback