Stinsen-Kista

Sho! Igår så åkte jag ju med Helena till Stinsen, vi gick runt i olika affärer och vi var inne i Gina tricot i kanske 1-2 timmar! Vi gjorde en sak, bilder kommer! :D

Helena gick runt i alla affärer och letade efter någraörhängen, typ dragkedjeörhängen och en present till sin syster som fyller år idag. Jag köpte en klocka, ett par örhängen på Gina Tricot och ett guld ddm (fast inte äkta guld, såklart!) :)

Sen så köpte jag en ceasar sallad på en restaurang och Helena gick till Mcdonalds och köpte en hamburgare, så jag åt min sallad i mcdonalds! :P

Min mamma ringde sen och frågade om vi ville gå på bio i Kista med min lillasyster, och det gjorde vi (vem vill inte kolla på bio?!) Helena hade inte så mycket pengar över, så vi bjöd henne på godis,chips och popcorn :)
Sen mådde jag dåligt efter Filmen, det var inte så många som kollade på filmen så när alla gick så ställde vi oss och dansade på stolarna hahah :P Och Helena fotade, jag lägger upp bilderna när hon skickar dom :D


Efter filmen ville vi gå runt lite i affärerna (fast vi kollade i stinsen) men vi skulle typ till pappas & mammas kompisar, där fanns det flera barn, några av dom var två som kom från Cuba, dom hade precis flyttat till Sverige och kunde inte så mycket svenska så jag snackade med dom och jag var typ "tolken" eller vad det nu hette, för Helena kan ju inte spanska :P
Dom hade också facebook, dom hade precis skaffat det, så vi addade varandra :)

Men nu ska jag gå, ha de bra (undrar vad som händer idag :))

puss

Bilder kommer sen, puss
Kommentarer
Postat av: susanna

XD:

HAHA KUL! <<33

2009-09-21 @ 12:59:42
URL: http://susannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback