Sluta tidigare!

Idag så slutade jag tidigare, hade tandläkare! :P
Vi hade bild hela dagen, så det var ganska soft :)

Jag åkte till kista, och när jag kom till tandläkaren så öppnade ingen dörren, då ringde jag mamma och mamma ringde dom och dom sa att jag måste haft fel! Att det var en annan dag, fan vad sur jag blev!
Men mamma och jag hade bestämt att gå i affärerna, för mamma har jobbet i Sollentuna, så det ligger ju ganska nära, medans jag väntade gick jag in i kista för att kolla på olika affärer, det fanns ingenting! Jag tänkte klippa mig, men orkade inte. Sen så sa jag till mamma att hon inte behövde komma och precis när jag avr på vägen att ta buss hem, så ringde mamma och sa att dom typ hade fel, så jag gick till tandläkaren och sen åkte jag hem.


När jag kom hem, så beställde jag en kebabrulle, det kostade 80kr! Dom har typ höjt priset, förut kostade det 52kr!
Jag var nyss med Yvonne, och då kom Nicole och Helena från ingenstans och plingade på! :P
Så jag och Yvonne gick ute med dom, men jag avr bara ute en liten stund.

Ska plugga spanska (har prov imorgon! :( )
puss

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne ♥

blogga! :)

2009-10-05 @ 14:18:52
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback