Sho!

Sho! Kom precis hem, eller inte precis utan kanske för en halvtimme sen, vi sprang ute i skogen och det var skit
lerigt! det ragnade ju inatt.. Så jag blev helt lerig när jag kom hem.
Jag såg Nicole och alla i midgårdsvallen, dom hade visst någon typ gympa-dag eller något? :P
SO prover gick ganska bra! Jag är faktiskt ganska nöjd för jag hade ju suttit igår från klockan 17-23 och pluggade på 64 sidor! Asså shiit! Hur orkar jag?!
I svenska så har vi i läxa att läsa ut världens tråkigaste och minst den man fattar! (fattar inte vad jag skriver?:S:P)
Boken heter: Dolken från tunis, av Agatha Christie. Och sen ska vi ha prov på det också!
Jag kanske ska hyra filmen.. Vi får se :)
I Engelska har jag 40 glosor tills tisdag.. :(
Inan jag började plugga igår så bakade jag,Paula,Sofie,Cornelia och Yvonne en blåbäspaj!
Den blev skit god men såsen blev lite skarrig :P
Här kommer bild från blåbärspajen & boken som vi läser i svenskan :)




Nu ska jag sitta på datorn lite och sen plugga.. puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback