Pluggpluggplugg

Sho! Tyvar sa rakade jag somna och missade Mtv Music Awards 2009, men hoppas att det kommer en repris!

Jag kopte ett nytt las idag, till mitt skap, jag rakade ju lasa in min nycklar i skapet for var sa arg for att dom tog min mobil!

Jag och Helena var pa laxlasningen idag i skolan, till runt klockan 17!
Efter det sa var jag med Helena och en liten stund med Nicole, sen cyklade jag och Helena till mig pa hennes tandemcykel! Hahah, ville fota men hade ingen mobil, tyvaar.
Vi hamtade Cornelia och nar jag styrde sa ramlade vi, och jag har skit ont i knat nu.

Som ni ser sa kan jag inte skriva som tre sista bokstaverna i alfabetet, for att jag sitter pa pappas lilla mac dator!
men nu far ni ha det bra, puss

Till er som inte vet hur en tandemcykel ser ut


Såhär ser datan som jag sitter på ut




Kommentarer
Postat av: Enira

snygg blogg <33

2009-09-17 @ 17:47:58
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Enira

SV: tack själv! <33

2009-09-18 @ 18:04:11
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback