Ny design!

Sho! Kom hem runt halv 5, för hade vart lite med Nicole & Helena efter skolan
Vi hade NO hela dagen och när vi slutade typ så fick läraren damp på oss! Men ingen tog åt sig så..


Läser alla bloggar, gaybloggen,fokis,dessies, amandravardet o.s.v och tänker på vem som verkar vara normalast, det är nog foki och gaybloggen. Asså jag läste nyss dessies eller kissies (blandar ihop dom för båda ser ju exakt likadana ut!) och såg att dom skrev typ: Ibland måste man bjuda på sig själv och typ visade några bilder på sig själva, asså inte normala bilder utan onormala bilder, vad det var för bilder får ni se själva.

Vad tycks om min nya design?
Satt på datorn i typ en timme igår och hållde på och göra den, är ganska nöjd :D
såhär såg den ut förut:



och



Gillar den här nya bääst!
Om ni vill så kan jag fixa design till er som vill!
Vill säga tack till Yvonne som skrev på sin blogg att min design var fin!

Nu får ni ha det bra, puss!
Kommentarer
Postat av: Maja

Jättefin blogg du också!

Har gjort min design och allt själv, fast den inte är så fin ^^

2009-09-09 @ 19:19:02
URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback