Ingen mobil! :(

Shulululu, idag så skulle jag göra min middag, ägg.. Men det hände lite saker så det blev typ väälrldens skarrigaste ägg (jag slängde den och gjorde en ny :P ) såhäär blev den! (tryck för större bild):


Lite senare så bakade jag, Yvonne & Cornelia "kladdkaksmuffins", hemma hos mig ( som jag självklart fotade ;) ),
Innan vi skulle äta så gjorde jag någonting (kommer inte ihåg varför?) men iallafall så tappade jag min nya mobil i Cornelias mjölk!! Så jag sprang och hämtade hårtorken, den funkade som tur .. Men inte knapparna, sen så satt jag typ i en timme med hårtorken i handen och försökte torka knapparna men det blev visst värre för tillslut så stängdes den av och jag kan inte sätta på den :(
Ska lämna in den, men huur ska jag klara mig utan mobiil?!



Vispvispvisp.. (Tryck för större bild)



Klara! Mums! :)


Resuultaat.. A pyramide! :)



Och så får ni en överaskning..
My lips like sugar.. :* :)


puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback