Ingen mobil.. Igen

Sho! Vi slutade i Kolsta idag och som vanligt så åkte jag ju hem direkt efter, på svenskan så tog läraren min mobil!
Den ramlade ut min ficka och för att jag ska få tillbaks den måste mamma gå till skolan och hämta den!
Faan vad dryygt, asså okej om man inte håller på med den men man får väll ta med den in i klassrummet iallafall!
Vad suur man blir, saknade den efter en minut .. är inte van med att gå runt utan mobil!
Gissa vad som kom hem idag? Skolfotograferingen & klassfotot! Men inte skolkatalogen.. så jag ringde dom och frågade varför den inte kom och så sa dom att den skulle kolla om typ 3 veckor!
Nu ska jag plugga NO, jag har läxförhör på klo .. Vill inte tråka ut er!
Förlåååt för inga bilder, men jag är ju Nelia som alltid skyller på allt, så det är ju mobilens fel!
(Hoppas jag har garanti till den!)
Men nu ska jag plugga, på riktigt, jag lovar.. Om jag orkar!

(Ni får en bild medans, som jag tog nyss)


haha kolla min hand, den exploderaar :P

puss
Kommentarer
Postat av: erika

sv:tack dsm!:) gör dudå?

2009-09-11 @ 11:36:51
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback