I LOVE!

Sho! Är bara på bra humöör! Förlåt för dålig uppdatering, men jag tror att den blir sämre för jag har ju skola och då händer det inte så mycket, men jag lovar att blogga på helgerna!

Igår så åkte jag och Helena till Kista centrum och kollade på filmen: The ugly truth, det var rätt så bra, asså den var inte skit bra och inte heller skit dåliga.. Köpte ett läppglans för 335:- , men sen lämnade jag tillbaks det, men ska köpa det igen!

Idag så tänkte jag och Yvonne åka till Kista igen och kolla på filmen The Proposal,  men den började klockan 21:30 och det är försent. Så vi hyrde en film som jag ska lämna tillbaks iorgon, den var ganska okej, med Eddie Murphury!

Kom nyss hem för var ute med Sofie,Yvonne,Cornelia,Helena & Elin.

Men nu ska jag äta granatäpple (min favoritfrukt) och kolla på Hight School Musical 3, har inte sett den än (efter?), den kommer på tv1000, puss


Läppglanset som jag köpt och ska köpa igen (fast i genomskinlig färg)



FIlmen som jag & Helena kollade på



Filmen som jag & Yvonne kollade på, den var skit rolig (älskar Eddie Murphy)



Vad jag ska kolla & äta på nu



Men nu får ni ha den bra, puss (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback