I ♥ Ben & Jerrys!

Hejj! :)
Idag så sprang vi ute, och sen så hade vi Bild resten av dagen, det var ganska kul, vi skulle typ rita ansikten men jag blev inte nöjd med min :P, den såg drogad ut!
Ögonen såg helt sjuka ut!
Men resten var okej! :P
Efter skolan så stannade jag och Malhin efter skolan på läxläsningen och pluggade, hon skrev en spanska text och jag skrev typ en engelsk dikt, blev skit nöjd! Läraren sa att det luktade MVG :P
Första gången jag får MVG! :)
Fast det är ju en läxa, inget prov, men ändå! :)
Sen så ville jag och Malhin köpa nachos, för vi var skithungriga! Men jag kunde inte hitta mina nycklar, jag letade överallt men hittade dom inte :(
Så jag gick till Helena, med typ ett helt bibliotek i handen. Hon var typ sjuk, men hon hade ett par nycklar av mitt skåp så öppnade jag låset så låg mina nyckalr där!
Andra gången jag glömmder dom!
Nu sitter jag hemma och äter Ben & Jerrys! Jag äälskar verkligen dom :)

Nu ska jag äta upp den innan den smälter :P ,
puss
Kommentarer
Postat av: niszeh

åå favorit :) ben & jerrys <3

2009-09-29 @ 14:20:57
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

jag älsakr cookie dough :D

2009-10-05 @ 16:52:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback