Eurostop :)

Shuu! Kom precis hem från Eurostop, åkte dit med Helena och vi, eler jag fotade typ allt vi gjorde :P

Vill äta innan tivolit s jag inte blir hungrig sen men är inte hungrig :P
Vet inte om jag orkar gå dit, isåfall kommer jag inte att åka något :)

Börjar tröttna på min design "/
Är det någon som kan fixa den? (a) :)

(tryck för större bild )

Jag & Helena på vägen dit :P



Jag & Helena köper en sån här ny Ben & Jerrys tillsammans för den var fett dyr, 26kr!



Sen köpte vi en fett skarrig slush (5kr) Med en bajskorv på toppen :)



Eller igentligen två slush ...



.. Som sen ramla :P


Puss
Kommentarer
Postat av: Susanna

haha okeej



:köpte vi en fett skarrig slush (5kr) Med en bajskorv på toppen :) Eller igentligen två slush ... och det bästa haha



.. Som sen ramla :P



hahah jag gillar dina inläggg

2009-09-07 @ 14:13:41
URL: http://susannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback