Dålig uppdatering!

Sho, förlåt för dålig uppdatering men det har ändå inte hänt så mycket, jag var sjuk i tisdags och onsdags då jag var bara hemma hela dagen.

I torsdags hade vi Engelska prov! Det gick ganska bra, jag tror att jag kommer att få G/VG!
Igår så var jag inte med på gympan för jag var jättehes och hade ont i halsen, så jag var lite med Nicole istället :)
Idag så ska jag åka till Stinsen med Helena, bilder kommer (om Helenas kamera funkar).


Oj, fast jag inte har bloggat så fortsätter folk besökar mig! Hade runt 30 besökare dagarna då jag inte uppdaterade!
Okej men hejdå puss.
Kommentarer
Postat av: Pratglad

Har jag rätt eller fel angående Patrick Swayze?

2009-09-19 @ 11:48:37
URL: http://snackarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback