Dålig uppdatering!

Sho! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har en ursäkt.. Skolan!
Asså våran skola överdriver lite! vi har ju typ 2 prov varje vecka!
Asså lite fritid får man väll iallafall ha?!
Amen asså visst, prov är bra för att veta vad man ska plugga på och så, men man glömmer ändå bort!
Vi hade SO för 3 veckor sen och jag har typ glömt bort med är hälften av vad vi gjorde .. :Ö
Idag hade vi NO prov och det gick inte så bra..




Prov som jag redan har gjort och ska göra!:


Men nu orkar jag inte plugga mer.. vill inte ens tänka på att plugga!
Jag sitter nu på min nya dator som jag fick för två dagar sen :)
Det är skit snabb (det är det jag älskar med nya datorer! :P)

Nu ska jag.. vet inte vad jag ska göra, vi får se :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback