8 simple rules!

I looooooooove 8 simple rules!


Shululu!
Jag åkte till preem för att hämta min lillasyster, sen skulle jag vara med Nicole, Helena och Esar.
När jag ringde Nicole sa hon typ att Esar redan hade gått, så jag gick för att möta Helena & Nicole och ville möta typ Esar på vägen också, men jag såg bara Nicoel och Helena, så vi började leta efter henne, vi tänkte vänta utanför hennes port, sen så åkte vi buss till centrum för vi inte orkade gå och hoppades typ se henne på vägen, men vi såg henne inte.. vi gick runt och letade i typ 3 timmar, sen frågade vi någon om vi kunde ringa och då ringde vi Esar, hon ba: ah jag är hemma och så..
sen gick vi hem till Helena och ringde henne, hon hade typ stukat foten och så.. Så vi åkte till tvär och dom spelade fotboll med dom andra, medans jag satt där och frös ihjäl..
Nu ska jag kolla på mitt favorit program (förutom ghost wishperer & csi & desperate houweifes) 8 simnple rules!
Den går på kanal Comedy Central, varje dag klockan 20 över 8 alltså 20:20 :).
okej men nu är filmen slut :P :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback