x + 10kr = Nelias pengar!

vad betyder det?
Hahah att jag fick 10 kr extra idag av Helena (igentligen imorgon (a))

vi hållde på med det i matten,
x är typ hur mycket pengar jag har och så får jag 10 extra av Helena imorgon! :D

Hon ringde mig, och vi har ju comviq så vi snackar gratis hur länge vi vill,så vi körde en tävling om vem som kunde ha telefonen på högst, den som la på skulle ge den andra 10 kr, utan att lägga på och jag vann! :D

Hahah vi snackade i 1:25:56 = 1 timme 25 minuter och 56 sekunder! ;)

Hon var ute med Esar och jag hörde allt dom sa ..
Sen så sa esar: Lägg på
Helena: Nej jag vill vinna dom 10kronorna!
Esar: Men säg till henne att du inte orkar längre..
Helena ropar Neeeliaaa i telefonen (och jag låtsas inte höra fast jag hör allt!)
Esar ropar också..
Jag svarar inte..
Esar: Men lägg på bara
Helena: Nej jag vill inte
Esar: Men säg bara att det var jag som råkade lägga på..
Helena: okej nu lägger jag på
Och så la hon på! :)


Efter 30 sek får hon ett sms..
Jag: Haha 10kr! Jag hörde allt!
Hon: Fuck you vi tar det hära imorn! ;) hade inte du läxor o göra?
Jag: Haha jo och jag kommer inte glömma och skyll inte på Esar för jag hörde allt, ALLT! :D
Hon: Haha vi får se hur det blir imorgon ;)<3
Jag: Neeej! Jag ska få 10kr!
Hon: Nr not ;)
Jag: Neej fett fittigt du lovade! :(
Hon: Men jaja du får dom imorn ;)<3
Jag: Jaa :D, och sen kör vi en till tävling imorgon? :D<3<3
Kommentarer
Postat av: Janne

Har fortsatt min blogg om segling och ensamseglare och kommit till den förste fransmannen, Alain Gerbult.

Om du är nyfiken på honom så kika in på min blogg.

För alla bloggar måste ju inte vara om mode, därmed inte sagt att det är fel på modebloggar.



//Janne

2009-10-14 @ 15:55:52
URL: http://jannessally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback