Vem älskar inte Nelia? (a)

Idag på gympan så hade vi badminton och jag och Malin förstörde hela gympan genom att lägga oss på golvet och skratta åt inegnting, sen helt plötsligt fick jag typ ryck och gjorde typ cheerleading, hahah jag och Malin fattade inte vad jag gjorde så vi bara asgarvade! :D

och idag på svenskan så satt jag och Malin och flummade lite, vi garvade för att en kille skulle banta, HAHAHA :D
Asså man måste förklara för att ni ska fatta, men när jag tänker på det så bara asgarvar jag hahaha :D
Carro bara satt där bredvid och ba: ööh? :Ö
Vi ba: Shit du har ingen humor! :D
Hahah! :D

Sen så googlade jag och Malin i smyg på lite saker, så skrev jag mitt namn och gissa vad som kom fram! :D

(killen på bilden ser lite skarrig ut, men det finns faktiskt tjejer också, men såg det sen.. :P

Haha jag visste att ni någonstans där inne i hjärtat älskar mig.. (a) ;)

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback