Grattis Yvonne! ♥

Är någon i skolan? Inte jag!
Ska skolka idag :)
Hahah nej driver Im not a bad girl :)
Idag är det ju måndag, älskar men hatar måndagar :/
För då så börjar ju skolan, men älskar det för att vi har bara två "små" lektioner! :)
Först har vi gympa, och så har vi ju sovmorgon så idag börjar jag halv 10.
Sen så har vi block, orkar inte förklara vad det är men blocket den här veckan är iaf. Musik!
Faan vilke soft dag asså, man behöver inte ens plugga! :)
Väntar på mina förälsdrar som äter frukost, fördom ska skjutsa mig till gympan ;)

Glömde säga:
GRATTIS TILL MIN FJORTIS YVONNE SOM FYLLDE 14 ÅR DEN 10 OKTOBER!

Jag vet, lite sent att säg det (9 dagar sen) men jag har ju haft dålig uppdatering så..

Tänk vad mycket man hinner medans mamma och pappa äter och fixar sig, gjorde bilden nyss .. :)
Men nu får ni ha en bra dag, har ingenting mer att blogga om, jag tror att det blir lite bättre uppdatering sen :)
Kommentarer
Postat av: <3

Taaack! BLOGGA :)

2009-10-21 @ 13:04:42
URL: http://YVONNNNE.BLOGG
Postat av: Anonym

Bra blogg! :D

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-22 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback