Dålig uppdatering!!

Hej, förlåt för dålig uppdatering, men jag testade en sak bara, hur många besökare jag skulle ha kvar om jag inte skulle bloggat på en vecka (typ)!
Och gissa hur många besökare jag hade idag?!
10 besökare :/

I know you .. still love me ;)
haha driver.. :Ö


Jag har inte gjort så mycket, men i torsdags fick vi tillbaks NO provet och fick bara G, och i spanska provet fick vi 70/80 - Hon kommer sen säga om jag får VG/VG+:)

Susanna fyller år idag, så igår bakade vi en marsipantårta, den var skit fin!:)
Och idag så köpte jag 3 goda presenter, vad det är får ni veta sen, när hon har öppnat dom för hon kan ju läsa min blogg.. ;)

Jag gjorde också en annan speciell sak till henne :Ö
En ny bloggdesign, hon har alltid frågat mig men jag har aldrig orkat, så nu får hon en ny design, är verkligen nöjd! :D
Här har ni en länkning till hennes blogg + den nya & fina designen

Okej, men jag kommer nog inte uppdatera så ofta, för det händer ju inte så mycket nu när det är skolan förutom läxor och plugg och sånt.. Nu ska jag äta (har inte ätit riktig mat sen i fredags (när vi fick hamburgare i skolan :) ) för att .. orkar inte förklara ..)

Haha världens kortaste inlägg ju!

Puss♥
Kommentarer
Postat av: Catja

Vilket fint namn du har :)

Allt bra med dig?

2009-10-06 @ 16:35:32
URL: http://catja-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback