Dålig uppdatering!

Sho! Förlåååt för dålig uppdatering, men ingenting speciellt har hänt, förutom att igår (fredag) hade jag teknikprov! Det gick rätt okej, och nästa vecka har jag engelska prov! :(
Idag åkte jag till stan för att köpa lite vinterkläder, jag går ju runt i förra årets jacka och ett par ballerinor (?)..
Men idag så köpte jag (orkar inte fota)

Allt köpte jag i stadum, förutom vinterskorna ;P


*En ny vinterjacka av dun 999:-
* Vantar (varför inte? (a) 199:-
* Vantar och mössa till att springa (med skolan) 49:- + 199:-
* Springskor till att springa (med skolan) 1299:-
* Nya vinterskor (skit snygga!) 499:-

Kommer inte ihår vad mer,  men i tisdags så åkte jag till väsbycentrum med mamma, i eurosko såg jag ett par skit snygga uggs för 899:-! Dom var skit snygga och självklart inte äkta, men ska åka dit någon dag och prova dom! :)

Nu får ni dagens låt ! (älskar den!)



nu ska jag äta puss :*
Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga elleruppdatera mer ! <3 /Yvonnnne.blogg.se pallar ej fylla i haha

2009-10-18 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback