I ♥ kläder!

Idag är det söndag, det finns en sak som är bra och dåligt med helgen,
BRA
1. Det är nu alla bra serier kommer, One Three Hill, Top model 12 (Gossip girl kommer samtidigt! :'( ) och Paris new BFF .
DÅLIGT
1. Vad tror ni söta läsare? (A)
Att f*ckiing skolan börjar imorgon, help im dying (eller hur stavas det? :Ö)

Igår åkte jag till kista och shoppade lite, vad annars ska man göra där? Förutom bio :)
Idolkändisarna var där, orkade inte köa en timme för en bild och autograf? Men dom andra orkade visst, och alla skek typ, ja ba men håll k*ften!
Men köpte inte så mycket,

Top/tunika - Bikbok
Köpte den i lila, men färgen fanns inte så...

199:-
Köpte inte tightsen, för dom var slut men ska köpa det :)



Jeans - Bikbok
699:-



BIKBOK
Och så köpte jag en mörkblå Hood-tröja med vita bokstäver där det står Beverly hills 90210
299:-

GINA TRICOT
En svart tröja/tunika där det står någonting med guld text
199:-

Och en svart, fin tunika till en fest.
199:-

Bilderna fanns inte på deras hemsida så jag fotar dom sen på tisdag när jag får min mobil, hoppas dom lagar den!

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback