Mätt & belåten!

Hejhej sitter nu hemma mätt och belåten, vet inte vad belåten betyder men det passar, visst?
Kollar på So you think you can dance? Jag äälskar dans! Men jag hatar när de bedömer folk för det är såå onödigt (enligt mig) Varför säger dom inte bara typ: a vi tyckte du sög hejdå, dags för nästa.
Jaja jag vet det låter taskigt men jag har inge tålamod, seriöst jag menar det, ni som känner mig bra vet också det.
Okej men idag så var jag och badade i fyroshov, det var skit kul! Jag och Susanna "forskade" runt lite och "upptäckte" något nytt! Ett hopptorn! Och bredvid är det ett utebad! Jag köade skit länge för att komma till 2:an eller 3:an vet inte avd som är vad, alla är ju likadana? Men iallafall och när jag vare framme ångrade jag mig direkt! Det var skit läskigt! Så jag gick ner och försökte tränga mig ut i den lilla trappan för folk som köade började sakta gå lite fram (om ni fattar vad jag menar). Jag vågade bara hopa från 1:an eller vad den nu är men bara på den första, den var också ganska läskig, men jag "tvingade" Susanna att också testa och hon vågade! På vägen hem så tänkte vi äta på Mcdonalds men vi har redan ätit mycket skräpmat dom senaste dagarna, igår kebab, förrigår Mcdonalds.
Jag kom hem runt 19-20 , sen började jag laga mat med pappa och nu är jag mätt efter Ben & Jerrys, bild kommer. Jag äälskar Ben & Jerrys tack vare Yvonne som "lärde" mig att äta det :)
Jag kollade nyss på en film som gick på tv1000 det heter: Girl, positive, den var ganska bra den handlade om HIV och sånna saker.

Men nu ska jag gå och dricka vatten och samtidigt hålla för näsan för jag hickar!

- Den andra Ben & Jerrys som jag någonsin ätit, samma smak som den första,
vågar inte chansa på att köpa en ny :P




- Filmen verkade verklig och visade hur folk reagerade när en person hade HIV, dom flyttade på sig när det gick förbi, tjejen i filmen hade tur, hennes vänner stog med henne vad som än hände men igentligen skulle det nog inte hända alla personer i verkliga livet, bara vissa.
När jag tänker på HIV så känns det som en sjukdom som går över, t.e.x förkylning men igentligen är det någonting mycket värre. En dödssjukdom, jag vet inte hur det överhuvudtaget kom men jag skulle vilja veta det. Jag vet inte om HIV finns i Sverige eller inte, jag är inte orolig. Jag tycker att dom som har sex utan skydd får skulla sig själva, men det är jävligt synd om det bara kommer från ingenstans (om det ens kan komma från ingenstans).

Nu ska jag gå för jag måste dricka vatten, har hicka (fortfarande)
Hahah vilket långt inlägg jag skrev, hur orkar jag?

puss
Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nelia vafan har du börjat kola på ? Haha driver, och ja har aaldrig tålamod heller .. -.-'



Jajag lärde dig äta det!! De som inte gillar det är störd. hur fan kan man hata det ? <3 MOAHHA

2009-07-30 @ 10:49:38
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback