Sthlm

Hejhej vaknade nyss, rätt så tidigt än vanligt.
Det spöregnade hela natten, kunde inte sova! Igentligen gillar jag regn men jag hatar när det regnar på natten.
Jag har gjort lockar! Igår inann jag gick och la mig gjorde jag flätor (igentligen ska man göra inbakade flätor men jag kan inte göra det på mig själv) och sen så spreyade jag med någon hårsak, kommer inte ihåg och nu närjag vaknade så hade jag lockar men det blev fult för typ halva håret blev typ lockigt och resten inte men jag blev ändå nöjd för jag ska ha en tofs idag och då blir det fint! :)
Jag kanske ska till stan idag och träffa min kusin.
Nu ska jag äta frukost.

Här får ni en bild av hur mitt hår blev, jag har fortfarande pyjamasen på mig :P



puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback