Sleepover

Shulululu, vad i stan idag, köpte en ny mascara, en ny puder, två par skor, Jamaicakofta och en I <3 Stockholm-tröja.
När jag kom hem gick jag ut med Cornelia och Paula, vi gick till centrum och tillbaks, sen gjorde massa annat.
Vi kom hem runt 1 och sen åt vi chips,popcorn,godis och sånt hos mig, för vi skulle sova över hos mig :)
Paula och Cornelia satt på datorn till runt 2 och sen så läggde vi oss medans Paula satt emellan oss och satt på datorn till typ 4!

Här kommer bilderna! :)


Pumaskor - Eurosko




Adidasskor - Eurosko




Jamaicakofta - Vet inte vilken affär



I <3 Stockholmtröja - Vet inte vilken affär



Vattentät Maxfactor mascara & Loreal Bronz-puder - Åhlens


 Nu ska vi alla dra till station, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback