Innebad imorgon!

Hej, har skrivit tre inlägg idag :)
Hoppas ni har det bra för det har jag, vi var ute och gick runt, vi hade så tråkigt och bestämde oss för att gå till steninge men ingen orkade så då planerade vi att vi skulle åka och bada i ett innebad, nämligen Sigtunabadet. Alla har fixat skjuts och jag vet inte om jag kommer att hinna imorgon för vi som ska åka först träffas klockan 1 (låter som någon skolsak nu ..) .
Vet inte om jag kommer att hinna för jag ska packa också eller ska jag packa nu? Vill packa nu men orkar inte men om jag packar imorgon så måste jag vakna tidigare, jag ör vad som helst för att inte vakna tidigt så jag tror att det blir så att jag packar idag :D

Ha det bra, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback